İşveren Markası

İşveren Markası konusundaki ilk çalışmamızı 2008 yılında yaptık. O zamanlar pek ilgi görmeyen bu yaklaşımın, İnsan Kaynaklarının geleceği için büyük önem taşıdığına inandık. Hatta bir ara tüm işleri bir yana bırakarak konuyu takıntı haline getirdik. Çok araştırdık, çok tartıştık, çok paylaştık, özel şirketlerden, kamuya, sivil toplum kuruluşlarına kadar oldukça geniş bir yelpazede danışmanlık verdik. Kavramın yaratıcılarıyla birlikte kendi VAKALARIMIZI geliştirdik. Muazzam bir bilgi birikimi oluşturduk. 2010 yılına geldiğimizde bir cesaret ile işin KİTABINI yazdık.

Bu süreç içinde, mütavazi bütçelerle yaratılan başarı örneklerinin yanı sıra, yüksek bütçelerle yaşanan hayal kırıklıklarına şahit olduk. Tecrübelerimiz içten dışa doğru yürütülmeyen İşveren Markalaşma projlerinin hiçbir başarı şansı olmadığını gösterdi.

Bunun için sistematik bir araştırmayı markalaşma sürecinin ön şartı olarak gördük. Bu şekilde danışmanlık verdiğimiz markaların, çalışanların duygularına dokunduğu noktaları açığa çıkardık. Bu noktalarda çalışanları en fazla mutlu eden deneyimleri tanımladık. Çalışan Değer Önermesini bu deneyimler üzerine kurduk.

Sıra iletişime gelince, mevcut ve potansiyel çalışanları ayrı ayrı ayrı ele aldık. Hatta her birini kendi içlerinde gruplandırdık. Sonra onlara hangi kanallardan, ne şekilde ulaşacağımızı planladık.

Tüm bunları yaparken; Elimizde hangi kaynaklar var? Bunlar nasıl kullanacağız? Diğer departmanları rolü ne olacak? gibi sorularla rolleri ve işbirliklerini netleştirdik.

İş Modelimiz, diğer Hizmetlerimiz, kullandığımız Araçlar hakkındaki tüm sorularınız için BİZE ULAŞIN