Anasayfa > Çözümlerimiz > Brand +

Brand +

Brand Plus mevcut çalışanlarınızın bağlılığını arttırırken, potansiyel çalışanlar için bir çekim merkezi haline gelmenizi sağlar.

Günümüzde entellektüel sermaye, pek çok sektör için yegane sürdürülebilir rekabet avantajı haline gelmiş durumda. Ancak entellektüel sermayenin öneminin artması, şirketlerin doğru yeteneklere ulaşmalarını güçleştirdi ve bu güçlüğü aşmanın kısa bir yolu maalesef yok.

İşte Brand Plus bu ihtiyaca yönelik olarak, – şirketlerin kritik yetenekleri çekmelerine ve elde tutumalarına yardımcı olmak amacıyla geliştirildi. Brand Plus’ın güçlü metodolojisi işveren markanız ile mevcut/potansiyel çalışanlar arasında güçlü bir bağ kurulmasını ve marka yaşam döngüsünün her aşamasında sadakati destekleyen ilişkilerin tesis edilmesini sağlıyor.

Araçlar

Brand Plus, bir şirketin işveren marka kimliğinin tanımlanması, güçlü yönleri ile iyileştirmeye açık alanlarının ve buna bağlı olarak işveren olarak tercih edilme nedenlerinin belirlenmesi, içten dışa doğru sistematik bir iyileştirme sürecinin hayata geçirilmesi, şirketin güçlü yanlarını temel alan bir çalışan değer önerisinin tanımlanması, konumlandırma mesajının oluşturulması ve bu mesajın uygun kanallardan hedef ktileye ulaştırılmasını sağlamak üzere geliştirilmiş güçlü araçlar içerir.

Brand Plus’ı daha yakından tanımak için lütfen ilgili kutucukları tıklayınız.
arrow

Kurumsal Check-Up

close
.
Potansiyel aday profillerini tanımlayarak, mevcut marka konumu, değer önerisi ve iletişim stratejisinin, bu ana segmentler ve onların beklentileriyle olan uyum düzeyini belirliyoruz. Bunun için her bir segmentin geleneksel mecraların yanı sıra online, mobil kanallardaki davranışlarını inceliyor, tanıtım, etkinlik, ürün/hizmetler gibi noktalardaki deneyimlerinin kapsamlı bir analizini gerçekleştiriyoruz.
arrow

Temas Noktası Analizi

close
.
Yakın dönemde şirketinlze etkileşime geçmiş olan adayların temas ettikleri her noktadaki (mülakat, staj, iş başvurusu, oryantasyon vb.) deneyimlerini izliyoruz. Söz konusu deneyimleri sadece rakiplerinizle değil aynı zamanda çalışan memnuniyetini belirleyen temel unsurlarla karşılaştırıyoruz. Bu bilgilere dayalı olarak güçlü bir işveren markası için gerekli iyileştirme ve yeniden yapılandırma ihtiyaçlarını tanımlıyoruz.
arrow

Conjoint

close
.
Potansiyel adaylarınızı çalışan değer öneriniz ile ilişkilendirerek, her bir faktörün şirketinizin işveren olarak tercihinde görece önem derecesini saptıyoruz. Ayrıca değer önerisini oluşturan bileşenlerin çalışan bağlılığına olan etkisini ölçüyoruz. Bu şekilde çalışan değer önerisini, rakip şirketlerin çalışanlara sunmuş oldukları önerilerle karşılaştırmalı olarak test ediyor, hedef kitlenin beklentileriyle şirketinizin sundukları arasındaki uyum/uyumsuzluk noktalarını ortaya çıkartıyor, iyileştirme önceliklerini tanımlıyoruz.
arrow

Marka Kimliği

close
.
Şirket kültürü ve değerleriyle uyumlu, mevcut ve potansiyel çalışanlarda heyecan ve katılma arzusu yaratacak, aidiyet duygularını pekiştirerek, onları peşinden sürükleyecek bir marka kimliği tasarlıyarak güçlü bir işveren markasının alt yapısını oluşturuyoruz.
arrow

Çalışan Değer Önerisi

close
.
İnsanlar, işveren tercihlerinde onlara hissetmek istediklerini duyguları en iyi yaşatacak seçeneklere öncelik verirler. Bunun için çalışan değer önerisini tanımlarken işveren markanız için söylenenlerden çok hissedilenleri dikkate alıyoruz. Gelişmiş etnografik yöntemler kullanarak hedef kitlenizin oluşturan yetenek segmentlerinin en derindeki duygularını analiz ediyor ve onların beklentilerini karşılayacak, yüksek çekim gücüne sahip değer önerileri hazırlıyoruz.
arrow

Marka Konumu

close
.
İşveren Marka performansınızı rakiplerinizle karşılaştırıyoruz. Kantitatif ve kalitatif yöntemleri bir arada kullanarak hedef kitlenizi oluşturan yetenek segmentlerinin işveren markanızla olan ilişkisine ait derin bir kavrayış geliştiriyoruz. Sektörünüzdeki nitelikli aday-işveren ilişkisi, rakip şirketlerin işveren konumları ve potansiyel marka genişlemesinin detaylarını tanımlıyoruz. Tüm bu iç görüleri bir arada değerlendirerek, işveren markanız için en uygun konumu belirliyoruz.
arrow

İşveren Algısı

close
.
Türkiye çapında gerçekleştirdiğimiz araştırma sonuçlarını kullanarak, İşveren Markası çalışmalarınız için kritik öneme sahip eğilimleri belirliyoruz. Bu kapsamda; yüksek nitelikli adayların öncelikli olarak sektörünüzdeki hangi şirketleri tercih ettiklerini, şirketinizin rakiplerine göre görece konumunu, güçlü ve zayıf yönlerini tanımlıyoruz. Ayrıca şirketiniz için önemli olan yetenek segmentlerini analiz ederek, hedef kitlenizin temel özelliklerini ve tercih kriterlerini ortaya çıkartıyoruz.
arrow

Marka Yayılımı

close
.
İşveren markanızı doğru mecralarda, doğru kavramlarla tanımlıyor, şirketiniz hakkında fikir sahibi olmak isteyenlerin sizin tanımlarınızla karşılaşmalarını sağlıyoruz. İletişim etkinlik ve verimliliğinizi sürekli ölçüyor, verilen mesajların işveren marka kimliği ile tutarlılık içinde olmasını ve işveren marka konumunu desteklemesini sağlayarak, işveren algısının doğru oluşmasını güvence altına alıyoruz.
arrow

İç İletişim Etkinliği

close
.
Şirketinizdeki iç iletişiminde kullandığı duyuru panolarından, bültenlere, e-duyuru sistemlerine kadar tüm basılı ve dijital mecraları inceliyoruz. Her bir mecranın farklı çalışan gruplarına (merkez, saha, şubeler, mağazalar, bayiler vb.) ne ölçüde ulaşabildiğini analiz ediyor ve ayrıntılı olarak raporluyoruz. Elde ettiğimiz verileri temel alarak, iç iletişimde kullandığınız mecra ve kanalları revize ediyor ve/yada yenilerini tasarlayarak hayata geçiriyoruz.
arrow

Marka Hikayesi

close
.
Bir şirketin işveren marka kimliği ancak çalışanlara ilham veren güçlü hikayelerle tanımlanabilir ve yaşatılabilir. Bunun için şirketinizin kuruluşundan itibaren yaşanan önemli olayları inceliyor, bunları gerçeklere bağlı kalarak, şirket kültürü ve değerlerini destekleyecek ve kollektif hafızayı güçlendirecek şekilde hikayeleştiriyoruz. Ayrıca hikayelerin hedef kitle üzerinde yüksek etki yaratması için en doğru kanalları keşfediyor ve yalın bir dil kullanarak mesajların tüm paydaş gruplarına tutarlı bir şekilde aktarılmasını sağlıyoruz.
arrow

Tanıtım Filmleri

close
.
Şirketinizin kurumsal hikayelerini, senaryolaştırıyor, çekimininden, post-prodüksiyonuna kadar tüm aşamaları tek elden yürütüyoruz. Bunun dışında çalışan değer önerisinin unsurlarının çalışanların ağzından, yaşanmışlıklarla birlikte aktarıldığı, işveren marka konumunu pekiştirecek 10-40 sn süreli kısa tanıtım filmleri hazırlıyoruz.
arrow

Marka İzleme

close
.
İşveren Markanızın etkinliğini ve şirketiniz için önemli yetenek segmenlerinin nezdinde itibarınızı sürekli olarak ölçümlüyoruz. Ayrıca tanıtım ve iletişimlerinizin süregelen etkinliğini izliyor, mevcut faaliyetlerinizin işveren marka değerini nasıl ve ne ölçüde etkilediğini belirliyoruz. Bu şekilde işveren marka çalışmalarınızın geri dönüşünü hesaplamanıza ve kaynaklarınızı en fazla sonuç alacağınız faaliyetlere yönlendirmenize yardımcı oluyoruz.

.